skip to Main Content

După Noi

După Noi este platforma care reunește toate proiectele de responsabilitate socială derulate de compania Coca-Cola HBC în România.

Lansată în 2016, platforma de După Noi reflectă filosofia de sustenabilitate a Coca-Cola HBC, aceea de a lăsa în urmă o lume mai bună, prin protejarea mediului înconjurător și a resurselor, prin promovarea valorilor, a tradițiilor, a poveștilor și a locurilor din România.

Platforma își propune să inspire cât mai mulți oameni să conștientizeze cât de important este ce lasă în urma lor și să adopte un stil de viaţă cât mai responsabil, pe care să-l transmită şi generaţiilor viitoare.

După Noi, strângem tot noi

După Noi, strângem tot noi este proiectul pentru încurajarea colectării separate demarat de Coca-Cola HBC România în 2018 al cărui scop este de a educa și a ajuta oamenii să înțeleagă importanța colectării selective pentru România. În același timp, După Noi, strângem tot noi încurajează adoptarea unei atitudini responsabile față de mediu și față de ceea ce lăsăm în urma noastră generațiilor viitoare.

Prin intermediul acestui program, Coca-Cola HBC România își propune să crească nivelul de conștientizare cu privire la importanța colectării selective și să informeze publicul cu privire la tipurile de deșeuri care poti fi colectate separat pentru a fi ulterior reciclate.

Proiectul „După Noi, strângem tot noi” este realizat cu sprijinul GreenPoint Management.

Ziua Voluntarilor mici

Proiectul Ziua bună! – Ziua Voluntarilor Mici, început încă din 2015, în parteneriat cu organizația non-guvernamentală Tășuleasa Social, încurajează elevii să se implice în dezvoltarea comunității prin voluntariat, implicând, de la an la an, un număr tot mai mare de tineri. Rezultatele de până acum ale proiectului Ziua Bună! – Ziua Voluntarilor Mici descriu cel mai bine eforturile tinerilor care s-au implicat: peste 50.000 de elevi au participat, în cei 4 ani care au trecut de la nașterea proiectului, la plantarea a peste 100.000 de arbori și la strângerea a peste 30.000 de saci cu deșeuri din plastic. În plus, acțiunea presupune un ciclu complet al reciclării: deșeurile strânse de participanți au fost colectate și predate unor reciclatori autorizați.

Think BIGăr

Reamenajarea eco-turistică a zonei Cascadei Bigăr este un proiect implementat de Coca-Cola HBC România, cu sprijinul Asociaţiei Viitor Plus, al companiei CON-A, al Primăriei Bozovici şi al Administraţiei Parcului Naţional Cheile Nerei-Beuşnița, sub umbrela platformei de sustenabilitate După Noi.

Proiectul a pornit la inițiativa angajaților Coca-Cola HBC de la fabrica din Timișoara, care au remarcat potențialul zonei și și-au dorit ca accesul la baza cascadei să fie mai ușor și sigur.  În mai 2017, Coca-Cola HBC România și partenerii proiectului au anunțat finalizarea lucrărilor de amenajare eco-turistică a zonei Cascadei Bigăr, nominalizată în 2013 drept cea mai frumoasă cascadă unică din lume.

Proiectul de reamenajare eco-turistică a zonei Cascadei Bigăr a făcut ca în primul an de la darea în folosință numărul turiștilor să se dubleze.

Povești din Ciocănești

„Povești din Ciocănești” este un serial online cu poveștile autentice ale oamenilor din satul-muzeu Ciocănești. Am colindat prin sat, am bătut pe la porți, am filmat și-am strâns povești, ca să ne îngrijim și de cei care vin #dupănoi și să le dăm șansa să se bucure de comorile pe care le-am descoperit. Satul-muzeu cu ulițe cotite și case încondeiate și-a deschis porțile pentru noi și ne-a primit încă de la începutul proiectului După Noi iar oamenii ne-au dovedit încă o dată că viața bate filmul.

De la cel mai longeviv cuplu al satului la designerul cu studii la Roma care reinterpretează modelele tradiționale pe hainele moderne, pe toți i-am găsit așezați la gura sobei, în satul-muzeu din Vatra Dornei.

Back To Top